Betalen, verzenden en retourneren

 

Betaalmogelijkheden


Naast betaling via Paypal of creditcard is het ook mogelijk om het bedrag over te maken op onze rekening.

IBAN: NL27 TRIO 0197 6256 06 t.n.v. van Dieuwertje te Enschede
(voor buitenlandse storting, BIC/SWIFT: TRIONL2U)

Vermeld bij overmaken het ordernummer en op welke naam besteld is als deze anders is dan de naam van de rekeninghouder.

 

Verzending, ruilen of retourneren


Levertijd
Het team van Dieuwertje doet er alles aan om je zo snel mogelijk te laten genieten van je bestelde producten. Echter, ook wij krijgen soms te maken met onverwachte situaties die de verzending mogelijk vertragen. De genoemde levertijden zijn een goede richtlijn, maar niet bindend. We zullen je in ieder geval zo goed mogelijk op de hoogte houden als we de genoemde levertijd niet gaan redden.

Spoedje?
Anderzijds, mocht je bijvoorbeeld een leuk schort cadeau willen doen, maar heb je het eerder nodig dan de aangegeven levertijd, schroom dan niet om ons te mailen. We zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om het cadeau op tijd te versturen.

PostNL
We versturen jouw bestelling binnen Nederland via PostNL.

 

Ruilen of retourneren
Je mag 30 dagen kijken of het bestelde echt is wat je ervan verwachtte. Leg het een dagje weg, trek nog een keer aan, probeer het eens met dat andere shirt, draai een rondje voor de spiegel en laat je buurvrouw er naar kijken. Voldoet je bestelling echt niet aan je wensen? Geen probleem, kan gebeuren. Stuur een mailtje naar info@vandieuwertje.nl met daarin je bestelnummer, wat je precies terug gaat sturen en of je er iets anders voor in de plaats wilt (eventuele meerkosten dien je dan per omgaande aan ons over te maken, zodat we het ruilartikel snel naar je toe kunnen sturen), of dat je het betaalde bedrag retour wilt ontvangen. Vanzelfsprekend is het artikel dat je terug wilt sturen in volkomen ongeschonden staat, alleen gepast, en verder ongebruikt.

Uitgesloten van recht op retourneren
Als je bestelde artikel op maat gemaakt, bedrukt of geborduurd, aangepast, of op welke andere wijze dan ook gepersonaliseerd is, is het uitgesloten van retourrecht.

Retourzending
Je bent zelf verantwoordelijk voor juiste verzending, in goede verpakking, via een betrouwbaar verzendmedium, zodat het pakketje ongeschonden en op tijd bij ons terug is. Zodra wij je bestelling retour ontvangen hebben, zullen wij er in vrijwel alle gevallen voor zorgen dat het binnen 14 dagen afgehandeld is. Je kunt dus binnen 14 dagen het geld op je rekening verwachten, of het door jou gewenste ruilartikel. Eventuele verschilkosten worden verrekend.

In het geval van reparatie of verstellen kunnen wij deze termijn mogelijk niet waarmaken. In dat geval houden we je op de hoogte van de verwachte verzending.

Kosten retourzending
Als wij een aantoonbare fout gemaakt hebben (doen we soms!), je bestelling is door ons toedoen beschadigd, de maat, de kleur of het model klopt niet met wat je bestelde of anderszins, dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor onze rekening (wij sturen een verzendlabel per mail) en sturen we je kosteloos een nieuw artikel toe. Dit moet vooraf wel middels een mail door ons bevestigd zijn. Laat ons zo snel mogelijk weten wat er mis is gegaan en we zullen ervoor zorgen dat we het razendsnel goedmaken.

In alle andere gevallen zijn de kosten van het terugsturen voor je eigen rekening. Helaas is dat voorlopig nog nodig, wellicht groeien we binnenkort zo hard dat we deze onsympathieke retourkosten kunnen laten vervallen.

Verzendadres
Retourzending graag naar:

van Dieuwertje
Rigtersbleek Zandvoort 10 - 1.35
7521 BE Enschede

 

Klantenservice


Mail ons!
Heb je een vraag, klacht, tip, opmerking, of wil je iets anders aan ons kwijt? Stuur een mailtje aan klantenservice@vandieuwertje.nl en we zullen je zo snel mogelijk een reactie sturen. Meestal binnen een werkdag.
Wil je direct contact? Dan kun je op werkdagen tijdens kantooruren bellen naar 06-1614 0234.